O Μητσοτάκης υποσχέθηκε ασφαλή σιδηρόδρομο που είχε ξαναϋποσχεθεί το 2023...
Nonews-NEWS.com
FRANK
O Μητσοτάκης υποσχέθηκε ασφαλή σιδηρόδρομο που είχε ξαναϋποσχεθεί το 2023...
http://www.nonews-news.com/2025/03/o-2023.html
Mar 5th 2025, 20:59
Τα κρίσιμα ερωτήματα για το δυστύχημα των Τεμπών παραμένουν αναπάντητα, τόνισε ο τομεάρχης Υποδομών & Μεταφορών της ΚΟ ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος, επισημαίνοντας ότι δεν είναι η πρώτη φορά που ο κ. Μητσοτάκης προαναγγέλλει έργα και μεταρρυθμίσεις για τον ελληνικό σιδηρόδρομο...
«Δεν είναι πρώτη φορά που ακούγονται αυτά. Είχαν ακουστεί και το 2019, όταν προεκλογικά υποσχόταν την ολοκλήρωση, εντός τετραετίας, των συστημάτων ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης στον βασικό σιδηροδρομικό άξονα, που όμως δεν υλοποιήθηκαν ποτέ. Ακούσαμε για ασφαλή σιδηρόδρομο αμέσως μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, τα ακούμε και δύο χρόνια μετά. Θα χρειαστούν, με απλά λόγια, 8 (;) χρόνια προκειμένου ένα μέρος της σιδηροδρομικής γραμμής να λειτουργεί με ασφάλεια για επιβάτες και εργαζόμενους», επισήμανε με αφορμή την ομιλία του Κ. Μητσοτάκη στην προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση στη Βουλή σε επίπεδο πολιτικών αρχηγών, την οποία είχαν ζητήσει ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ με αντικείμενο «το έγκλημα των Τεμπών».
«Ένα σημείο που δεν συζητείται αρκετά είναι οι 17 συστάσεις για την αποκατάσταση της ασφαλείας που περιλαμβάνονται στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ και κατευθύνονται μεταξύ άλλων, προς τον ΟΣΕ, την Hellenic Train, την Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών, το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης & Πολιτικής Προστασίας. Πώς θα ενσωματωθούν οι συστάσεις αυτές στο Action Plan που έχει συμφωνήσει ο Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών με την Ε.Ε. και το οποίο δεν έχει δοθεί αυτούσιο στη δημοσιότητα; Θα υλοποιηθούν, σε τι χρονικό διάστημα και ποιος θα εποπτεύει την υλοποίησή τους; Αυτά είναι συγκεκριμένα ερωτήματα στα οποία θα οφείλει να απαντήσει η κυβέρνηση», υπογράμμισε.
Και συνέχισε «Πώς θα εφαρμόσει η ΡΑΣ τις συστάσεις του πορίσματος όταν εδώ και 4 μήνες δεν έχει συλλογικό όργανο διοίκησης», ανέφερε, προσθέτοντας «γνωρίζουμε ότι απάντηση δε θα πάρουμε διότι το «μπάχαλο» στο σιδηρόδρομο συνεχίζεται, διότι η κυβέρνηση δεν πήρε το μάθημά της και η ανευθυνότητα σε σχέση με την κατάσταση του σιδηροδρόμου και των μεταφορών έχει ονόματα: Χρήστος Σταϊκούρας και ο πολιτικός του προϊστάμενος Κυριάκος Μητσοτάκης».
«Άλλο ένα ερώτημα που ουδέποτε απαντήθηκε, και όπως φαίνεται δεν πρόκειται να απαντηθεί, είναι γιατί το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών αρνήθηκε να συμμετάσχει στην διαβούλευση για το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ», δήλωσε, υπενθυμίζοντας ότι «το Υπουργείο αρνήθηκε να παραλάβει το σχετικό υλικό και κατά συνέπεια δεν πήρε και θέση. Επομένως, είναι απορίας άξιο πώς το Υπουργείο του κ. Σταϊκούρα θα υιοθετήσει τις συστάσεις μιας διαδικασίας στην οποία δεν συμμετείχε».
Στη συνέχεια ο κ. Μεικοπουλος αναφέρθηκε στην κακή κατάσταση σε διοικητικό επίπεδο και στην ακόμα χειρότερη κατάσταση που επικρατεί σε επίπεδο έργων.
«Μέχρι και σήμερα δεν έχει αποκατασταθεί η τηλεδιοίκηση και η φωτοσήμανση μεταξύ Λιανοκλαδίου και Λάρισας με την κυβέρνηση να επικαλείται τα έκτακτα καιρικά φαινόμενα, όταν στην Ισπανία η γραμμή αποκαταστάθηκε σε ένα μήνα μετά τις φονικές πλημμύρες. Καμία πρόβλεψη, δύο χρόνια μετά τα Τέμπη, δεν υπάρχει για την αποκατάσταση της τηλεδιοίκησης και της φωτοσήμανσης στον Προαστιακό της Αθήνας, στην γραμμή Λιόσια – Κιάτο, με την οποία μετακινούνται καθημερινά χιλιάδες επιβάτες».
Και συμπλήρωσε «Τρένο δεν υπάρχει ούτε στον Βόλο ούτε στην Καλαμπάκα, όπου δεν έχουν ξεκινήσει τα έργα αποκατάστασης, αλλά ούτε στην Φλώρινα και στην Δράμα, και φυσικά ούτε στην ιδιαίτερη πατρίδα του κ. Σταϊκούρα, την Λαμία, όπου η γραμμή Στυλίδα – Λιανοκλάδι παραμένει κλειστή 18 μήνες τώρα».
Αναλυτικά η δήλωση
Το μήνυμα των μεγάλων συγκεντρώσεων σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό το έλαβε ο Πρωθυπουργός. Το πώς το ερμήνευσε είναι άλλο θέμα, και όπως αποδείχθηκε σήμερα στην Βουλή το ερμήνευσε κατά το δοκούν.
Ενώ τα κρίσιμα ερωτήματα για το δυστύχημα των Τεμπών παραμένουν αναπάντητα, ο κ. Μητσοτάκης θεώρησε ότι είναι μια καλή ευκαιρία να αναπτύξει το σχέδιό του για τον ελληνικό σιδηρόδρομο προαναγγέλλοντας έργα και μεταρρυθμίσεις με ορίζοντα το 2027.
Δεν είναι πρώτη φορά που ακούγονται αυτά. Είχαν ακουστεί και το 2019, όταν προεκλογικά υποσχόταν την ολοκλήρωση, εντός τετραετίας, των συστημάτων ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης στον βασικό σιδηροδρομικό άξονα, που όμως δεν υλοποιήθηκαν ποτέ. Ακούσαμε για ασφαλή σιδηρόδρομο αμέσως μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, τα ακούμε και δύο χρόνια μετά. Θα χρειαστούν, με απλά λόγια, 8 (;) χρόνια προκειμένου ένα μέρος της σιδηροδρομικής γραμμής να λειτουργεί με ασφάλεια για επιβάτες και εργαζόμενους.
Ένα σημείο που δεν συζητείται αρκετά είναι οι 17 συστάσεις για την αποκατάσταση της ασφαλείας που περιλαμβάνονται στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ και κατευθύνονται μεταξύ άλλων, προς τον ΟΣΕ, την Hellenic Train, την Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών, το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης & Πολιτικής Προστασίας. Πώς θα ενσωματωθούν οι συστάσεις αυτές στο Action Plan που έχει συμφωνήσει ο Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών με την Ε.Ε. και το οποίο δεν έχει δοθεί αυτούσιο στη δημοσιότητα; Θα υλοποιηθούν, σε τι χρονικό διάστημα και ποιος θα εποπτεύει την υλοποίησή τους; Αυτά είναι συγκεκριμένα ερωτήματα στα οποία θα οφείλει να απαντήσει η κυβέρνηση.
Αν την εφαρμογή των συστάσεων την εποπτεύσει η ΡΑΣ, τότε κάποιος πρέπει να ενημερώσει τον Πρωθυπουργό ότι η ΡΑΣ μέχρι σήμερα δεν έχει Διοίκηση, δεν έχει δηλαδή συγκροτηθεί σε Ολομέλεια, και δεν μπορεί να λειτουργήσει. Ο κ. Μητσοτάκης διαθέτει έμπειρους συνεργάτες σε ζητήματα δημόσιας διοίκησης και θα τον έχουν πληροφορήσει ότι οι εντολές και γνώμη από δημόσιους οργανισμούς εκφράζονται από τα συλλογικά τους όργανα και όχι ελλείψει αυτών.
Επαναλαμβάνουμε λοιπόν την ερώτηση για να γίνουμε κατανοητοί. Πώς θα εφαρμόσει η ΡΑΣ τις συστάσεις του πορίσματος όταν εδώ και 4 μήνες δεν έχει συλλογικό όργανο διοίκησης. Γνωρίζουμε ότι απάντηση δε θα πάρουμε διότι το «μπάχαλο» στο σιδηρόδρομο συνεχίζεται, διότι η κυβέρνηση δεν πήρε το μάθημά της και η ανευθυνότητα σε σχέση με την κατάσταση του σιδηροδρόμου και των μεταφορών έχει ονόματα: Χρήστος Σταϊκούρας και ο πολιτικός του προϊστάμενος Κυριάκος Μητσοτάκης.
Άλλο ένα ερώτημα που ουδέποτε απαντήθηκε, και όπως φαίνεται δεν πρόκειται να απαντηθεί, είναι γιατί το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών αρνήθηκε να συμμετάσχει στην διαβούλευση για το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ. Υπενθυμίζουμε ότι το Υπουργείο αρνήθηκε να παραλάβει το σχετικό υλικό και κατά συνέπεια δεν πήρε και θέση. Επομένως, είναι απορίας άξιο πώς το Υπουργείο του κ. Σταϊκούρα θα υιοθετήσει τις συστάσεις μιας διαδικασίας στην οποία δεν συμμετείχε.
Και αν η κατάσταση σε διοικητικό επίπεδο είναι κακή, ακόμα χειρότερη είναι η κατάσταση σε επίπεδο έργων. Μέχρι και σήμερα δεν έχει αποκατασταθεί η τηλεδιοίκηση και η φωτοσήμανση μεταξύ Λιανοκλαδίου και Λάρισας με την κυβέρνηση να επικαλείται τα έκτακτα καιρικά φαινόμενα, όταν στην Ισπανία η γραμμή αποκαταστάθηκε σε ένα μήνα μετά τις φονικές πλημμύρες. Καμία πρόβλεψη, δύο χρόνια μετά τα Τέμπη, δεν υπάρχει για την αποκατάσταση της τηλεδιοίκησης και της φωτοσήμανσης στον Προαστιακό της Αθήνας, στην γραμμή Λιόσια – Κιάτο, με την οποία μετακινούνται καθημερινά χιλιάδες επιβάτες. Τρένο δεν υπάρχει ούτε στον Βόλο ούτε στην Καλαμπάκα, όπου δεν έχουν ξεκινήσει τα έργα αποκατάστασης, αλλά ούτε στην Φλώρινα και στην Δράμα, και φυσικά ούτε στην ιδιαίτερη πατρίδα του κ. Σταϊκούρα, την Λαμία, όπου η γραμμή Στυλίδα – Λιανοκλάδι παραμένει κλειστή 18 μήνες τώρα.
You are receiving this email because you subscribed to this feed at https://blogtrottr.com
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
https://blogtrottr.com/unsubscribe/nfz/GMxWxp
FRANK
O Μητσοτάκης υποσχέθηκε ασφαλή σιδηρόδρομο που είχε ξαναϋποσχεθεί το 2023...
http://www.nonews-news.com/2025/03/o-2023.html
Mar 5th 2025, 20:59
Τα κρίσιμα ερωτήματα για το δυστύχημα των Τεμπών παραμένουν αναπάντητα, τόνισε ο τομεάρχης Υποδομών & Μεταφορών της ΚΟ ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος, επισημαίνοντας ότι δεν είναι η πρώτη φορά που ο κ. Μητσοτάκης προαναγγέλλει έργα και μεταρρυθμίσεις για τον ελληνικό σιδηρόδρομο...
«Δεν είναι πρώτη φορά που ακούγονται αυτά. Είχαν ακουστεί και το 2019, όταν προεκλογικά υποσχόταν την ολοκλήρωση, εντός τετραετίας, των συστημάτων ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης στον βασικό σιδηροδρομικό άξονα, που όμως δεν υλοποιήθηκαν ποτέ. Ακούσαμε για ασφαλή σιδηρόδρομο αμέσως μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, τα ακούμε και δύο χρόνια μετά. Θα χρειαστούν, με απλά λόγια, 8 (;) χρόνια προκειμένου ένα μέρος της σιδηροδρομικής γραμμής να λειτουργεί με ασφάλεια για επιβάτες και εργαζόμενους», επισήμανε με αφορμή την ομιλία του Κ. Μητσοτάκη στην προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση στη Βουλή σε επίπεδο πολιτικών αρχηγών, την οποία είχαν ζητήσει ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ με αντικείμενο «το έγκλημα των Τεμπών».
«Ένα σημείο που δεν συζητείται αρκετά είναι οι 17 συστάσεις για την αποκατάσταση της ασφαλείας που περιλαμβάνονται στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ και κατευθύνονται μεταξύ άλλων, προς τον ΟΣΕ, την Hellenic Train, την Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών, το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης & Πολιτικής Προστασίας. Πώς θα ενσωματωθούν οι συστάσεις αυτές στο Action Plan που έχει συμφωνήσει ο Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών με την Ε.Ε. και το οποίο δεν έχει δοθεί αυτούσιο στη δημοσιότητα; Θα υλοποιηθούν, σε τι χρονικό διάστημα και ποιος θα εποπτεύει την υλοποίησή τους; Αυτά είναι συγκεκριμένα ερωτήματα στα οποία θα οφείλει να απαντήσει η κυβέρνηση», υπογράμμισε.
Και συνέχισε «Πώς θα εφαρμόσει η ΡΑΣ τις συστάσεις του πορίσματος όταν εδώ και 4 μήνες δεν έχει συλλογικό όργανο διοίκησης», ανέφερε, προσθέτοντας «γνωρίζουμε ότι απάντηση δε θα πάρουμε διότι το «μπάχαλο» στο σιδηρόδρομο συνεχίζεται, διότι η κυβέρνηση δεν πήρε το μάθημά της και η ανευθυνότητα σε σχέση με την κατάσταση του σιδηροδρόμου και των μεταφορών έχει ονόματα: Χρήστος Σταϊκούρας και ο πολιτικός του προϊστάμενος Κυριάκος Μητσοτάκης».
«Άλλο ένα ερώτημα που ουδέποτε απαντήθηκε, και όπως φαίνεται δεν πρόκειται να απαντηθεί, είναι γιατί το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών αρνήθηκε να συμμετάσχει στην διαβούλευση για το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ», δήλωσε, υπενθυμίζοντας ότι «το Υπουργείο αρνήθηκε να παραλάβει το σχετικό υλικό και κατά συνέπεια δεν πήρε και θέση. Επομένως, είναι απορίας άξιο πώς το Υπουργείο του κ. Σταϊκούρα θα υιοθετήσει τις συστάσεις μιας διαδικασίας στην οποία δεν συμμετείχε».
Στη συνέχεια ο κ. Μεικοπουλος αναφέρθηκε στην κακή κατάσταση σε διοικητικό επίπεδο και στην ακόμα χειρότερη κατάσταση που επικρατεί σε επίπεδο έργων.
«Μέχρι και σήμερα δεν έχει αποκατασταθεί η τηλεδιοίκηση και η φωτοσήμανση μεταξύ Λιανοκλαδίου και Λάρισας με την κυβέρνηση να επικαλείται τα έκτακτα καιρικά φαινόμενα, όταν στην Ισπανία η γραμμή αποκαταστάθηκε σε ένα μήνα μετά τις φονικές πλημμύρες. Καμία πρόβλεψη, δύο χρόνια μετά τα Τέμπη, δεν υπάρχει για την αποκατάσταση της τηλεδιοίκησης και της φωτοσήμανσης στον Προαστιακό της Αθήνας, στην γραμμή Λιόσια – Κιάτο, με την οποία μετακινούνται καθημερινά χιλιάδες επιβάτες».
Και συμπλήρωσε «Τρένο δεν υπάρχει ούτε στον Βόλο ούτε στην Καλαμπάκα, όπου δεν έχουν ξεκινήσει τα έργα αποκατάστασης, αλλά ούτε στην Φλώρινα και στην Δράμα, και φυσικά ούτε στην ιδιαίτερη πατρίδα του κ. Σταϊκούρα, την Λαμία, όπου η γραμμή Στυλίδα – Λιανοκλάδι παραμένει κλειστή 18 μήνες τώρα».
Αναλυτικά η δήλωση
Το μήνυμα των μεγάλων συγκεντρώσεων σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό το έλαβε ο Πρωθυπουργός. Το πώς το ερμήνευσε είναι άλλο θέμα, και όπως αποδείχθηκε σήμερα στην Βουλή το ερμήνευσε κατά το δοκούν.
Ενώ τα κρίσιμα ερωτήματα για το δυστύχημα των Τεμπών παραμένουν αναπάντητα, ο κ. Μητσοτάκης θεώρησε ότι είναι μια καλή ευκαιρία να αναπτύξει το σχέδιό του για τον ελληνικό σιδηρόδρομο προαναγγέλλοντας έργα και μεταρρυθμίσεις με ορίζοντα το 2027.
Δεν είναι πρώτη φορά που ακούγονται αυτά. Είχαν ακουστεί και το 2019, όταν προεκλογικά υποσχόταν την ολοκλήρωση, εντός τετραετίας, των συστημάτων ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης στον βασικό σιδηροδρομικό άξονα, που όμως δεν υλοποιήθηκαν ποτέ. Ακούσαμε για ασφαλή σιδηρόδρομο αμέσως μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, τα ακούμε και δύο χρόνια μετά. Θα χρειαστούν, με απλά λόγια, 8 (;) χρόνια προκειμένου ένα μέρος της σιδηροδρομικής γραμμής να λειτουργεί με ασφάλεια για επιβάτες και εργαζόμενους.
Ένα σημείο που δεν συζητείται αρκετά είναι οι 17 συστάσεις για την αποκατάσταση της ασφαλείας που περιλαμβάνονται στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ και κατευθύνονται μεταξύ άλλων, προς τον ΟΣΕ, την Hellenic Train, την Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών, το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης & Πολιτικής Προστασίας. Πώς θα ενσωματωθούν οι συστάσεις αυτές στο Action Plan που έχει συμφωνήσει ο Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών με την Ε.Ε. και το οποίο δεν έχει δοθεί αυτούσιο στη δημοσιότητα; Θα υλοποιηθούν, σε τι χρονικό διάστημα και ποιος θα εποπτεύει την υλοποίησή τους; Αυτά είναι συγκεκριμένα ερωτήματα στα οποία θα οφείλει να απαντήσει η κυβέρνηση.
Αν την εφαρμογή των συστάσεων την εποπτεύσει η ΡΑΣ, τότε κάποιος πρέπει να ενημερώσει τον Πρωθυπουργό ότι η ΡΑΣ μέχρι σήμερα δεν έχει Διοίκηση, δεν έχει δηλαδή συγκροτηθεί σε Ολομέλεια, και δεν μπορεί να λειτουργήσει. Ο κ. Μητσοτάκης διαθέτει έμπειρους συνεργάτες σε ζητήματα δημόσιας διοίκησης και θα τον έχουν πληροφορήσει ότι οι εντολές και γνώμη από δημόσιους οργανισμούς εκφράζονται από τα συλλογικά τους όργανα και όχι ελλείψει αυτών.
Επαναλαμβάνουμε λοιπόν την ερώτηση για να γίνουμε κατανοητοί. Πώς θα εφαρμόσει η ΡΑΣ τις συστάσεις του πορίσματος όταν εδώ και 4 μήνες δεν έχει συλλογικό όργανο διοίκησης. Γνωρίζουμε ότι απάντηση δε θα πάρουμε διότι το «μπάχαλο» στο σιδηρόδρομο συνεχίζεται, διότι η κυβέρνηση δεν πήρε το μάθημά της και η ανευθυνότητα σε σχέση με την κατάσταση του σιδηροδρόμου και των μεταφορών έχει ονόματα: Χρήστος Σταϊκούρας και ο πολιτικός του προϊστάμενος Κυριάκος Μητσοτάκης.
Άλλο ένα ερώτημα που ουδέποτε απαντήθηκε, και όπως φαίνεται δεν πρόκειται να απαντηθεί, είναι γιατί το Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών αρνήθηκε να συμμετάσχει στην διαβούλευση για το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ. Υπενθυμίζουμε ότι το Υπουργείο αρνήθηκε να παραλάβει το σχετικό υλικό και κατά συνέπεια δεν πήρε και θέση. Επομένως, είναι απορίας άξιο πώς το Υπουργείο του κ. Σταϊκούρα θα υιοθετήσει τις συστάσεις μιας διαδικασίας στην οποία δεν συμμετείχε.
Και αν η κατάσταση σε διοικητικό επίπεδο είναι κακή, ακόμα χειρότερη είναι η κατάσταση σε επίπεδο έργων. Μέχρι και σήμερα δεν έχει αποκατασταθεί η τηλεδιοίκηση και η φωτοσήμανση μεταξύ Λιανοκλαδίου και Λάρισας με την κυβέρνηση να επικαλείται τα έκτακτα καιρικά φαινόμενα, όταν στην Ισπανία η γραμμή αποκαταστάθηκε σε ένα μήνα μετά τις φονικές πλημμύρες. Καμία πρόβλεψη, δύο χρόνια μετά τα Τέμπη, δεν υπάρχει για την αποκατάσταση της τηλεδιοίκησης και της φωτοσήμανσης στον Προαστιακό της Αθήνας, στην γραμμή Λιόσια – Κιάτο, με την οποία μετακινούνται καθημερινά χιλιάδες επιβάτες. Τρένο δεν υπάρχει ούτε στον Βόλο ούτε στην Καλαμπάκα, όπου δεν έχουν ξεκινήσει τα έργα αποκατάστασης, αλλά ούτε στην Φλώρινα και στην Δράμα, και φυσικά ούτε στην ιδιαίτερη πατρίδα του κ. Σταϊκούρα, την Λαμία, όπου η γραμμή Στυλίδα – Λιανοκλάδι παραμένει κλειστή 18 μήνες τώρα.
You are receiving this email because you subscribed to this feed at https://blogtrottr.com
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
https://blogtrottr.com/unsubscribe/nfz/GMxWxp
Σχόλια