MH370: Το χαμένο Boeing, ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια στην ιστορία των αερομεταφορών...

Nonews-NEWS.com

FRANK

MH370: Το χαμένο Boeing, ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια στην ιστορία των αερομεταφορών...
http://www.nonews-news.com/2025/03/mh370-boeing.html
Mar 8th 2025, 19:33


Θα βρεθεί;...Έντεκα χρόνια μετά τα ερωτήματα ζητούν ακόμα απαντήσεις
Άλυτο παραμένει ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια στην ιστορία των αερομεταφορών. Το χαμένο Boeing της Malaysia Airlines...

Έντεκα χρόνια συμπληρώνονται σήμερα, από εκείνο το μοιραίο, επίσης Σάββατο, του Μαρτίου 2014, όταν η πτήση 370 των Μαλαισιανών Αερογραμμών σίγησε για πάντα. «Καληνύχτα. ΜΗ370». Αυτές ήταν οι τελευταίες λέξεις στην επικοινωνία του πιλότου 52χρονου Ζαχάρι Αχμάντ Σαχ με τον πύργο ελέγχου στην Κουάλα Λουμπούρ. Η επικοινωνία με το Πεκίνο, όπου ήταν και ο τελικός προορισμός για τους 239 επιβαίνοντες δεν έγινε ποτέ.
Έκτοτε σιγή ασυρμάτου. Σιωπή. Μόνο θεωρίες (και κάποιες συνωμοσίας) για το τελικά συνέβη. Και περισσότερα ερωτήματα απ' ό,τι απαντήσεις.
Λίγες ημέρες πριν τη συμπλήρωση 11 χρόνων από το τραγικό συμβάν, που οι αερομεταφορές σίγουρα θέλουν να περάσει στη λήθη του χρόνου, άναψε το πράσινο φως για νέες έρευνες με τη βρετανική Ocean Infinity να αναλαμβάνει.
Περισσότερο από μία δεκαετία αργότερα, οι συγγενείς περιμένουν να επανεκκινήσουν οι έρευνες. Το ίδιο περίμεναν και στην περσινή επέτειο.

Κατόπιν πιέσεων, τον Δεκέμβριο που πέρασε, η κυβέρνηση της Μαλαισίας, της χώρας που εστίασαν αμέσως τα φώτα της δημοσιότητας τις πρώτες ώρες της 8ης Μαρτίου του 2014,  ανακοίνωσε μια συμφωνία με τη συγκεκριμένη εταιρεία θαλάσσιων εξερευνήσεων, στη βάση του «no find no fee». Δηλαδή σε περίπτωση που δεν βρεθούν συντρίμμια δεν θα υπάρξει χρηματική ανταμοιβή.
Ωστόσο, σε περίπτωση που βρεθούν συντρίμμια που θεωρηθούν σημαντικά, η εταιρεία έχει λαμβάνειν 70 εκατομμύρια δολάρια.
Η ίδια εταιρεία είχε αναζητήσει το χαμένο Boeing και παλιότερα αλλά η έρευνα τερματίστηκε το 2018.
Τα μεγάλα βάθη και η μορφολογία του βυθού δεν βοηθούν στην έρευνα, ανοιχτά του Περθ της Αυστραλίας, αλλά εκφράζεται η ελπίδα πως η αναζήτηση, εκτός των άλλων, θα συνδράμει και στη χαρτογράφησή τους.

Άλυτο μυστήριο
Η πτήση 370 των Μαλαισιανών αερογραμμών απογειώθηκε από την Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας με προορισμό το Πεκίνο. Ωστόσο, μία ώρα μετά την απογείωση «εξαφανίστηκε» μυστηριωδώς από τα ραντάρ, με 227 επιβάτες και 12μελές πλήρωμα βάζοντας ταυτόχρονα «βόμβα» στα θεμέλια των αερογραμμών. «Πώς είναι δυνατόν ένα αεροπλάνο να  χαθεί;» Και όμως, 10 χρόνια μετά, το μυστήριο παραμένει. Και μία διαπίστωση: Κανένα αεροπλάνο δεν πρέπει ποτέ ξανά να «χαθεί». Τουλάχιστον κατά αυτόν τον τρόπο.
Ένα τεράστιο αεροσκάφος Boeing 777, με άνοιγμα φτερών όσο (σχεδόν) το πλάτος ενός ποδοσφαιρικού γηπέδου και μήκος σχεδόν όσα τα 2/3 του, απλά… εξαφανίστηκε. Εν αντιθέσει με την πτήση MH17, πάλι των Μαλαισιανών αερογραμμών, που καταρρίφθηκε πάνω από την Ουκρανία τον Ιούλιο του ίδιου χρόνου.
«Συγκάλυψη και παραπληροφόρηση»
Στην τελευταία του συνέντευξη στο documentonews.gr πριν έναν χρόνο, ο Μπλέιν Γκίμπσον, ιδιώτης ερευνητής με σημαντική συμβολή στην υπόθεση της πτήσης 370, καθώς έχει εντοπίσει δεκάδες κομμάτια του αεροπλάνου (ενώ συμμετείχε και στο ντοκιμαντέρ του Netflix) είχε διατυπώσει την άποψή του πως υπάρχει συγκάλυψη και παραπληροφόρηση γύρω από την υπόθεση και ένα αντίστοιχο περιστατικό θα μπορούσε να επαναληφθεί.

Ακόμα, είχε εκφράσει την πεποίθησή του πως το αεροπλάνο θα βρεθεί. «Υπάρχει ελπίδα. Ότι θα τα καταφέρουμε. Στη ζωή μου όχι. Για παράδειγμα, νομίζω ότι αν η Μαλαισία συνεχίσει την έρευνα νομίζω ότι θα το βρούμε. Και όταν το βρουν θα είναι σε θέση να καταλάβουν τι συνέβη», είχε υπογραμμίσει χαρακτηριστικά.
Πού εστιάζεται το ενδιαφέρον
Όπως είχε πει ο κ. Γκίμπσον: «Οι Richard Godfrey, Dr. Hannes Coetzee και Simon Maskell είναι πρωτοπόροι σε μια νέα μέθοδο που έχουν χρησιμοποιήσει για να δώσει μια περιοχή εντός της οποίας πιστεύουν ότι συνετρίβη η MH370. Δεν την έχουν ψάξει ακόμα. Αλλά πρέπει να είναι. Επομένως, υπάρχει κάθε λόγος να πάνε, η περιοχή είναι γεωγραφικό πλάτος 29 μοίρες Νότια και γεωγραφικό μήκος 100 μοίρες Ανατολικά. Είναι εντός της ανάλυσης που έχει κάνει το  πανεπιστήμιο της Δυτικής Αυστραλίας ήταν αυτό που καθοδήγησε εμένα και την αναζήτησή μου για τα συντρίμμια που ξεβράστηκαν.
Η αναφερόμενη περιοχή σημειώνεται ως WSPR, πάνω δεξιά στον χάρτη και βρίσκεται δυτικά της Αυστραλίας 
»Πιστεύω ότι το αεροσκάφος βρίσκεται στην περιοχή που υπέδειξε το Πανεπιστήμιο της Δυτικής Αυστραλίας που βρίσκεται σε γεωγραφικό πλάτος 28-33 Νότιο, πάντα το πίστευα αυτό. Και δυστυχώς δεν έχει ψαχτεί αρκετά. Οι περισσότερες περιοχές δεν έχουν ερευνηθεί. Είναι μια ακριβής τοποθεσία. Αυτή η περιοχή πρέπει να αναζητηθεί πρώτα. Για να δείτε αν το αεροπλάνο είναι εκεί, και να δουν φυσικά αν λειτουργεί η νέα τεχνολογία tracking. Αν δεν είναι εκεί, απλώς πρέπει να συνεχίσουν στην υπόλοιπη περιοχή που έχει υποδείξει το  πανεπιστήμιο της δυτικής Αυστραλίας μέχρι να βρεθεί το αεροπλάνο».
Τι συνέβη στις 8 Μαρτίου του 2014
Το ημερολόγιο δείχνει 8 Μαρτίου του 2014. Η πτήση MH370 των Μαλαισιανών Αερογραμμών, ένα υπερσύγχρονο Boeing 777-200R, μόλις έχει απογειωθεί από την Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας με προορισμό το Πεκίνο. Η πλειονότητα των συνολικά 239 επιβαινόντων είναι Κινέζοι. Αρκετοί ήταν από τη Μαλαισία ενώ οι υπόλοιποι από Ινδονησία, Αυστραλία, Ινδία και άλλες χώρες.
Μεταξύ των επιβαινόντων ήταν και δέκα παιδιά. Στο πιλοτήριο βρίσκονται ο κυβερνήτης Ζαχάρι Αχμάντ Σαχ, 53 χρόνων, για τον οποίο έχουν γραφτεί αναρίθμητα δημοσιεύματα με αιχμές για την προσωπική του ζωή, και ο Φαρούκ Χαμίντ, 27 ετών. Αρκετά λεπτά αργότερα βρίσκεται πάνω από τη Νότια Θάλασσα της Κίνας με κατεύθυνση προς Βιετνάμ. Αφού αποχαιρετά τον ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας της Κουάλα Λουμπούρ ξεκινά το μυστήριο, καθώς το αεροσκάφος κάνει απότομη στροφή νοτιοδυτικά. Πέταξε πάνω από τη Μαλαϊκή Χερσόνησο και γύρω από τη νήσο Πενάνγκ. Εν συνεχεία διατήρησε βορειοδυτική κατεύθυνση προς τη θάλασσα Ανταμάν στον Ινδικό ωκεανό έως ότου εξαφανίστηκε από τα ραντάρ έπειτα από περίπου επτά ώρες πτήσης.
Τα στοιχεία από τους δορυφόρους δείχνουν ότι η πορεία του αεροσκάφους ήταν έντονα πτωτική, κάτι που μεταφράζεται σε μη ομαλή προσγείωση και σε βίαιη πρόσκρουση στο νερό. Κοντολογίς, τα μέχρι τώρα στοιχεία, ενδείξεις και αποδείξεις είναι ότι το αεροπλάνο κατέπεσε.
documentonews.gr



You are receiving this email because you subscribed to this feed at https://blogtrottr.com

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
https://blogtrottr.com/unsubscribe/nfz/GMxWxp
Σχόλια