Εξελίξεις για την αεροπορική τραγωδία στην Ουάσινγκτον...

Nonews-NEWS.com



Εξελίξεις για την αεροπορική τραγωδία στην Ουάσινγκτον...
http://www.nonews-news.com/2025/01/blog-post_119.html
Jan 31st 2025, 17:21


Νέο BINTEO από την σύγκρουση... Υπάρχουν καταγγελίες ότι τόσο το Black Hawk όσο και ο πύργος ελέγχου ήταν υποστελεχωμένα.Νέα δεδομένα προκύπτουν αναφορικά με την αεροπορική τραγωδία στην Ουάσινγκτον, όταν... ένα ελικόπτερο της πολεμικής αεροπορίας τύπου μπλάκ χοκ (Black Hawk) συγκρούστηκε με επιβατικό αεροπλάνο στοιχίζοντας τη ζωή σε 64 ανθρώπους.
Όπως μεταδίδει το CNN, προκύπτουν ερωτηματικά σχετικά με το ρόλο του πύργου ελέγχου του αεροδρομίου καθώς και από την στελέχωση τόσο του στρατιωτικού ελικοπτέρου καθώς και για τον αριθμό των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας που είχαν βάρδια την στιγμή της τραγωδίας.
Παράλληλα στη δημοσιότητα ήρθε ένα νέο βίντεο ντοκουμέντο από την στιγμή της σύγκρουσης που δείχνει την πορεία του ελικόπτερου και του αεροπλάνου στην πολύνεκρη σύγκρουση.


Το ελικόπτερο ενδέχεται να πετούσε ψηλότερα από όσο επιτρέπεται
Το ελικόπτερο Black Hawk ενδέχεται να πετούσε εκτός της εγκεκριμένης πορείας του, η οποία προβλέπει ότι η υψομετρική του θέση δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 200 πόδια, σύμφωνα με ρεπορτάζ των New York Times.
Η εφημερίδα επικαλούμενη τέσσερες ανθρώπους με γνώση της υπόθεσης μετέδωσε ότι το Black Hawk ενδέχεται να είχε εκτραπεί μισό μίλι από τη διαδρομή του.
Σύμφωνα με τον αεροπορικό αναλυτή και πιλότοα, Μάιλς ο Μπράιεν μιλώντας στο CNN ανέφερε ότι κνονικά υπάρχει μόνο μια απόσταση 350 ποδιών μεταξύ των προβλεπόμενων πορειών του ελικοπτέρου και του εμπορικού αεροπλάνου, πράγμα που σημαίνει ότι οποιαδήποτε απόκλιση πορείας θα μπορούσε να είναι καταστροφική.
Παράλληλα, ο Τραμπ δήλωσε στο μεταξύ ότι το στρατιωτικό ελικόπτερο Black Hawk που συγκρούστηκε με το επιβατικό αεροπλάνο της American Airlines, πετούσε σε μεγάλο ύψος τη στιγμή της σύγκρουσης.« Ήταν πολύ πάνω από το όριο των 200 ποδιών. Αυτό δεν είναι και πολύ περίπλοκο να το καταλάβει κανείς, σωστά;», έγραψε σε ανάρτησή του στο Truth Social.
Ο πιλότος του ελικοπτέρου «μπορεί να έχει μπερδέψει το έντονο φως»
Ο πιλότος του ελικοπτέρου μπορεί να εκτίμησε εσφαλμένα τη θέση του αεροπλάνου της American Airlines, μπερδεύοντας ένα φωτεινότερο, κινούμενο φως στον νυχτερινό ουρανό, όπως φαίνεται στο βίντεο που έλαβε το CNN.
«Βλέπουμε άλλα φώτα στην περιοχή, ιδιαίτερα ένα έντονο φως από άλλο αεροσκάφος, όταν ο πύργος ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας ρώτησε το ελικόπτερο: «Βλέπετε το αεροπλάνο;», είπε η Mary Schiavo, εμπεριογνώμονας στο Υπουργείο Μεταφορών.
Το Black Hawk δεν ήταν επαρκώς επανδρωμένο
Ερωτήματα επίσης προκύπτουν για το αν το ελικόπτερο είχε επαρκές πλήρωμα στον «μποτιλιαρισμένο» εναέριο χώρο γύρω από το αεροδρόμιο Ρίγκαν.
Η Ελίζαμπεθ ΜακΚόρμακ, πρώην πιλότος στρατιωτικών ελικοπτέρων Black Hawk, δήλωσε στο CNN την Πέμπτη ότι το πλήρωμα των τριών ατόμων στη μοιραία πτήση ήταν ανεπαρκές.
Ανέφερε ότι υπήρχε μόλις ένας επικεφαλής πληρώματος, ο οποίος καθορίζει την πορεία του πίσω μέρους του ελικοπτέρου, ενώ κανονικά έπρεπε να ήταν δύο, όπως προβλέπεται.
Μια βάρδια για δύο δουλειές
Ο συντονισμός της τοπικής κυκλοφορίας αεροσκαφών και ελικοπτέρων, ο οποίος συνήθως εκτελείται από δύο διαφορετικούς ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας στο Διεθνές Αεροδρόμιο Ρίγκαν Νάσιοναλ (DCA), τη στιγμή της σύγκρουσης υπήρχε μόλις ένας άνθρωπος στη βάρδια, σύμφωνα με πηγή από τον τομέα του ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας μιλώντας στο CNN.
Οι ελεγκτές εκπαιδεύονται σε πολλαπλές θέσεις, και δεν είναι ασυνήθιστο να εκτελούν δύο καθήκοντα ταυτόχρονα σε πιο ήρεμες περιόδους, σημείωσε ο πρόεδρος της Ένωσης Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας των ΗΠΑ.
Υπήρχε προηγούμενο
Σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις τα τελευταία τρία χρόνια, επιβατικά αεροσκάφη αναγκάστηκαν να μανουβράραν τελευταία στιγμή πριν συγκρουστούν με ελικόπτερα που πετούσαν κοντά στο επίμαχο αεροδρόμιο, κάτι που σημαίνει πως υπήρχε πρόβλημα.
Και στις δύο περιπτώσεις, οι πιλότοι ειδοποιήθηκαν για την παρουσία του άλλου αεροσκάφους μέσω του Συστήματος Αποφυγής Σύγκρουσης Εναέριας Κυκλοφορίας του αεροσκάφους.
Σε ένα τρίτο περιστατικό που αφορούσε δύο ελικόπτερα, ένας ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας είχε καταγγείλει ότι «δεν υπάρχει επαρκής στελέχωση για να καλυφθούν όλες οι θέσεις στον πύργο ελέγχου».
Ερωτήματα για τις δικλείδες ασφαλείας
Ο Τζόφρευ Τόμας, αεροπορικός σύμβουλος, δήλωσε ότι οι ΗΠΑ διαθέτουν το ασφαλέστερο σύστημα αερογραμμών στον κόσμο και ότι «τέτοια περιστατικά δεν συμβαίνουν πια στις Ηνωμένες Πολιτείες».
Ο Τόμας δήλωσε στο BBC ότι οι συγκρούσεις στον αέρα θα έπρεπε να ανήκουν παρελθόν και ότι η νέα τεχνολογία επιτρέπει στα αεροσκάφη να επικοινωνούν ηλεκτρονικά μεταξύ τους, προειδοποιώντας τους πιλότους για επικείμενες συγκρούσεις.
Αυτό το σύστημα ονομάζεται Σύστημα Αποφυγής Συγκρούσεων Κυκλοφορίας (TCAS), το οποίο, σύμφωνα με τον Τόμας, έχει σώσει δεκάδες χιλιάδες ζωές τα τελευταία χρόνια.
Προσθέτει ότι όλα τα εμπορικά αεροσκάφη και τα περισσότερα στρατιωτικά αεροσκάφη είναι εξοπλισμένα με αυτή την τεχνολογία.
«Τεχνικά (η σύγκρουση) δεν έπρεπε να είχε συμβεί ποτέ. Είναι ακατανόητο και τραγικό».



You are receiving this email because you subscribed to this feed at https://blogtrottr.com

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
https://blogtrottr.com/unsubscribe/nfz/GMxWxp
Σχόλια