Καρυστιανού για αποχωρήσεις: Η ΕΛΠΙΔΑ αλλάζει μορφή...

Nonews-NEWS Καρυστιανού για αποχωρήσεις: Η ΕΛΠΙΔΑ αλλάζει μορφή... http://www.nonews-news.com/2026/06/blog-post_1033.html Jun 27th 2026, 19:19 Νέα τοποθέτηση για την «ΕΛΠΙΔΑ» και τις αποχωρήσεις έκανε η Μαρία Καρυστιανού. «Το Σύστημα ξέρει καλά το παιχνίδι, εμείς ήμασταν άπειροι σε... ...αυτό. Πλέον, όμως, ξέρουμε τι εστί διαπλοκή και εκ των έσω. Η ΕΛΠΙΔΑ, λοιπόν, αλλάζει μορφή. «Καθαρίζει» και συνεχίζει. Δεν θα σταματήσουμε. Δεν θα μας νικήσουν. Είμαστε πολύ περισσότεροι! Δεν άλλαξε μέσα μου ούτε μια φράση από όσα έλεγα και πίστευα εδώ και 3,5 χρόνια. Η χώρα χρειάζεται ΚΑΘΑΡΣΗ. Η χώρα χρειάζεται ΕΛΠΙΔΑ. Ο αγώνας είναι ένας: ή «ΕΜΕΙΣ» ή «Αυτοί». Και είναι πραγματικά η τελευταία μας ΕΥΚΑΙΡΙΑ» τονίζει σε ανάρτησή της. You are receiving this email because you subscribed to this feed at https://blogtrottr.com?lctg=1169672 If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here: https://blogtrottr.com/unsubscribe/GMxWxp?lctg=1169672&signature=7f19a77032bc26031537f0815e8f990b81cb039056fd050580d01378432e0f79