Κασσελάκης: Εγώ ζήτησα την παραίτηση Τζάκρη...

Nonews-NEWS Κασσελάκης: Εγώ ζήτησα την παραίτηση Τζάκρη... http://www.nonews-news.com/2026/06/blog-post_315.html Jun 28th 2026, 18:46 Στη δήλωση ότι ο ίδιος ζήτησε την παραίτηση της Θεοδώρας Τζάκρη από τη θέση της αντιπροέδρου των Δημοκρατών – Προοδευτικου΄Κέντρου προχώρησε... ...σήμερα Κυριακή απόγευμα με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο πρόεδρος του κόμματος Στέφανος Κασσελάκης, ανακοινώνοντας παράλληλα ότι «οι Δημοκράτες περνάνε σε μία νέα φάση, οριοθετώντας τον πολιτικό τους χώρο στο φιλελεύθερο κέντρο της εφαρμοσμένης πολιτικής». You are receiving this email because you subscribed to this feed at https://blogtrottr.com?lctg=1169672 If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here: https://blogtrottr.com/unsubscribe/GMxWxp?lctg=1169672&signature=7f19a77032bc26031537f0815e8f990b81cb039056fd050580d01378432e0f79