Η «μπακέτα των χαμηλών τιμών» και η τιμή της δημοσιογραφίας
zoornalistas
Περιήγηση στον ζωολογικό κήπο των media, της ενημέρωσης και της (μικρο)πολιτικής
Η «μπακέτα των χαμηλών τιμών» και η τιμή της δημοσιογραφίας
https://www.zoornalistas.com/2025/09/blog-post_78.html
Sep 4th 2025, 15:22
Στις παλιές ημέρες τής δημοσιογραφίας (δεν θα πούμε καλύτερες ή χειρότερες) ήταν ανεπίτρεπτο δημοσιογράφος να διαφημίζει προϊόντα και υπηρεσίες στη διάρκεια της εκπομπής του ή στα κείμενά του. Ανεπίτρεπτο και αδιανόητο. Σήμερα οι δημοσιογράφοι αναγκάζονται σε ραδιοφωνικές εκπομπές να εκθειάζουν ρούχα («για όλα τα μεγέθη»), ταξιδιωτικά γραφεία, καταστήματα, φίλτρα νερού –οτιδήποτε τους δώσει το διαφημιστικό τμήμα.
Έχει γίνει πλέον επαγγελματική τους υποχρέωση να διαβάζουν έτοιμα διαφημιστικά κείμενα και μερικοί ανταποκρίνονται ένθερμα, υποστηρίζοντας ότι έχουν δοκιμάσει, αγοράσει ή θα αγοράσουν το ένα ή το άλλο προϊόν. Συχνά υπάρχουν κείμενα που υποτιμούν ακόμα περισσότερο τη δημοσιογραφική δουλειά.
Αυτές της μέρες ακούσαμε στέλεχος μεγάλου ραδιοφωνικού σταθμού να μιλάει για πολυδιαφημισμένη αλυσίδα καταστημάτων που κρατάει την «μπακέτα των χαμηλών τιμών». Το έκανε διαβάζοντας ένα κείμενο που χαμήλωνε την τιμή τής δημοσιογραφίας.
- από το Harddog
You are receiving this email because you subscribed to this feed at https://blogtrottr.com?lctg=1169672
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
https://blogtrottr.com/unsubscribe/nfz/FfCjQp?lctg=1169672
Περιήγηση στον ζωολογικό κήπο των media, της ενημέρωσης και της (μικρο)πολιτικής
Η «μπακέτα των χαμηλών τιμών» και η τιμή της δημοσιογραφίας
https://www.zoornalistas.com/2025/09/blog-post_78.html
Sep 4th 2025, 15:22
Στις παλιές ημέρες τής δημοσιογραφίας (δεν θα πούμε καλύτερες ή χειρότερες) ήταν ανεπίτρεπτο δημοσιογράφος να διαφημίζει προϊόντα και υπηρεσίες στη διάρκεια της εκπομπής του ή στα κείμενά του. Ανεπίτρεπτο και αδιανόητο. Σήμερα οι δημοσιογράφοι αναγκάζονται σε ραδιοφωνικές εκπομπές να εκθειάζουν ρούχα («για όλα τα μεγέθη»), ταξιδιωτικά γραφεία, καταστήματα, φίλτρα νερού –οτιδήποτε τους δώσει το διαφημιστικό τμήμα.
Έχει γίνει πλέον επαγγελματική τους υποχρέωση να διαβάζουν έτοιμα διαφημιστικά κείμενα και μερικοί ανταποκρίνονται ένθερμα, υποστηρίζοντας ότι έχουν δοκιμάσει, αγοράσει ή θα αγοράσουν το ένα ή το άλλο προϊόν. Συχνά υπάρχουν κείμενα που υποτιμούν ακόμα περισσότερο τη δημοσιογραφική δουλειά.
Αυτές της μέρες ακούσαμε στέλεχος μεγάλου ραδιοφωνικού σταθμού να μιλάει για πολυδιαφημισμένη αλυσίδα καταστημάτων που κρατάει την «μπακέτα των χαμηλών τιμών». Το έκανε διαβάζοντας ένα κείμενο που χαμήλωνε την τιμή τής δημοσιογραφίας.
- από το Harddog
You are receiving this email because you subscribed to this feed at https://blogtrottr.com?lctg=1169672
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
https://blogtrottr.com/unsubscribe/nfz/FfCjQp?lctg=1169672