T-Satellite: Η δορυφορική υπηρεσία της T-Mobile κυκλοφορεί τον Ιούλιο
secnews.gr
IT Security News, Gadgets, Tweaks for Geeks and More
T-Satellite: Η δορυφορική υπηρεσία της T-Mobile κυκλοφορεί τον Ιούλιο
https://www.secnews.gr/651858/t-satellite-doriforiki-ipiresia-t-mobile-kikloforei-ioylio/
Jun 24th 2025, 13:14
by Digital Fortress
Μετά από ένα εξάμηνο δοκιμών beta, η T-Mobile ετοιμάζεται να λανσάρει επίσημα στις 23 Ιουλίου τη δορυφορική υπηρεσία της, T-Satellite, που υποστηρίζεται από το δίκτυο Starlink. Στην αρχική της φάση, η υπηρεσία θα προσφέρει μόνο ανταλλαγή μηνυμάτων, αλλά η εταιρεία σχεδιάζει να προσθέσει δυνατότητες δεδομένων πριν το τέλος του έτους.
Η υπηρεσία "T-Satellite" θα ενσωματωθεί αποκλειστικά στο πρόγραμμα Experience Beyond της T-Mobile και θα κοστίζει 10 δολάρια το μήνα. Σημαντικό είναι ότι δεν θα περιορίζεται μόνο στους πελάτες της εταιρείας, αλλά θα είναι διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες εντός ΗΠΑ.
Δείτε επίσης: Project Kuiper: Η Amazon εκτοξεύει 27 δορυφόρους σε τροχιά
Κατά την κυκλοφορία της, η T-Satellite θα υποστηρίζει SMS σε Android και iOS και MMS μόνο σε Android, με το MMS για iOS να προγραμματίζεται να προστεθεί σύντομα. Επιπλέον, από την 1η Οκτωβρίου, η υπηρεσία θα επεκταθεί για να προσφέρει και δορυφορική συνδεσιμότητα δεδομένων, ωστόσο η χρήση πλήρους γκάμας εφαρμογών σε απομακρυσμένες περιοχές θα παραμείνει περιορισμένη. Η T-Mobile συνεργάζεται με επιλεγμένους δημιουργούς εφαρμογών, όπως οι AllTrails, Accuweather και WhatsApp, για να επιτρέψει λειτουργίες δεδομένων μέσω δορυφόρου. Η Apple και η Google αναφέρονται επίσης ως συνεργάτες, χωρίς όμως να έχουν αποκαλυφθεί συγκεκριμένες εφαρμογές.
Η στρατηγική της T-Mobile διαφοροποιείται από εκείνη των Verizon και AT&T, οι οποίες συνεργάζονται με την AST SpaceMobile για παροχή δορυφορικών υπηρεσιών. Ενώ οι δύο εταιρείες έχουν ήδη παρουσιάσει υπηρεσίες κλήσεων κινητού, μόνο η Verizon έχει ξεκινήσει την υποστήριξη ανταλλαγής μηνυμάτων σε περιορισμένα μοντέλα Android.
Δείτε επίσης: Vodafone: Η πρώτη βιντεοκλήση μέσω δορυφόρου με απλό smartphone
Παρά τις αντιδράσεις και τις καταγγελίες της Verizon και της AT&T, που υποστηρίζουν πως η νέα υπηρεσία της T-Mobile (σε συνεργασία με τη Starlink της SpaceX) θα παρεμποδίσει τις δικές τους προσπάθειες, η T-Mobile και η Starlink συνεχίζουν ακάθεκτες το λανσάρισμα και την ανάπτυξη της δορυφορικής τους υπηρεσίας, T-Satellite.
T-Satellite
Η νέα δορυφορική υπηρεσία της T-Mobile σε συνεργασία με τη Starlink είναι ένα πολύ ενδιαφέρον βήμα που δείχνει πώς η τεχνολογία μπορεί να γεφυρώσει τα κενά στην κάλυψη δικτύου, ειδικά σε απομακρυσμένες ή δύσκολα προσβάσιμες περιοχές. Το γεγονός ότι προσφέρει πρόσβαση σε μηνύματα (και αργότερα σε δεδομένα) μέσω δορυφόρου, χωρίς να περιορίζεται μόνο στους πελάτες της T-Mobile, ανοίγει τον δρόμο για ευρύτερη χρήση και καινοτομία.
Δείτε επίσης: Το HMD OffGrid επιτρέπει απευθείας σύνδεση με δορυφόρους
Ωστόσο, είναι ακόμα νωρίς για να εκτιμήσουμε πόσο αποτελεσματική και αξιόπιστη θα είναι στην πράξη, ειδικά όσον αφορά την ποιότητα σύνδεσης και την υποστήριξη εφαρμογών. Επίσης, οι αντιδράσεις από ανταγωνιστές όπως η Verizon και η AT&T δείχνουν πως ο ανταγωνισμός στην αγορά δορυφορικών υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας αναμένεται να ενταθεί.
Συνολικά, πρόκειται για μια υποσχόμενη εξέλιξη που μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα στην κάλυψη και τη συνδεσιμότητα και περιμένουμε με ενδιαφέρον να δούμε την υλοποίηση και την ανταπόκριση των χρηστών.
Πηγή: www.theverge.com
You are receiving this email because you subscribed to this feed at https://blogtrottr.com
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
https://blogtrottr.com/unsubscribe/nfz/3xfHTz
IT Security News, Gadgets, Tweaks for Geeks and More
T-Satellite: Η δορυφορική υπηρεσία της T-Mobile κυκλοφορεί τον Ιούλιο
https://www.secnews.gr/651858/t-satellite-doriforiki-ipiresia-t-mobile-kikloforei-ioylio/
Jun 24th 2025, 13:14
by Digital Fortress
Μετά από ένα εξάμηνο δοκιμών beta, η T-Mobile ετοιμάζεται να λανσάρει επίσημα στις 23 Ιουλίου τη δορυφορική υπηρεσία της, T-Satellite, που υποστηρίζεται από το δίκτυο Starlink. Στην αρχική της φάση, η υπηρεσία θα προσφέρει μόνο ανταλλαγή μηνυμάτων, αλλά η εταιρεία σχεδιάζει να προσθέσει δυνατότητες δεδομένων πριν το τέλος του έτους.
Η υπηρεσία "T-Satellite" θα ενσωματωθεί αποκλειστικά στο πρόγραμμα Experience Beyond της T-Mobile και θα κοστίζει 10 δολάρια το μήνα. Σημαντικό είναι ότι δεν θα περιορίζεται μόνο στους πελάτες της εταιρείας, αλλά θα είναι διαθέσιμη σε όλους τους χρήστες εντός ΗΠΑ.
Δείτε επίσης: Project Kuiper: Η Amazon εκτοξεύει 27 δορυφόρους σε τροχιά
Κατά την κυκλοφορία της, η T-Satellite θα υποστηρίζει SMS σε Android και iOS και MMS μόνο σε Android, με το MMS για iOS να προγραμματίζεται να προστεθεί σύντομα. Επιπλέον, από την 1η Οκτωβρίου, η υπηρεσία θα επεκταθεί για να προσφέρει και δορυφορική συνδεσιμότητα δεδομένων, ωστόσο η χρήση πλήρους γκάμας εφαρμογών σε απομακρυσμένες περιοχές θα παραμείνει περιορισμένη. Η T-Mobile συνεργάζεται με επιλεγμένους δημιουργούς εφαρμογών, όπως οι AllTrails, Accuweather και WhatsApp, για να επιτρέψει λειτουργίες δεδομένων μέσω δορυφόρου. Η Apple και η Google αναφέρονται επίσης ως συνεργάτες, χωρίς όμως να έχουν αποκαλυφθεί συγκεκριμένες εφαρμογές.
Η στρατηγική της T-Mobile διαφοροποιείται από εκείνη των Verizon και AT&T, οι οποίες συνεργάζονται με την AST SpaceMobile για παροχή δορυφορικών υπηρεσιών. Ενώ οι δύο εταιρείες έχουν ήδη παρουσιάσει υπηρεσίες κλήσεων κινητού, μόνο η Verizon έχει ξεκινήσει την υποστήριξη ανταλλαγής μηνυμάτων σε περιορισμένα μοντέλα Android.
Δείτε επίσης: Vodafone: Η πρώτη βιντεοκλήση μέσω δορυφόρου με απλό smartphone
Παρά τις αντιδράσεις και τις καταγγελίες της Verizon και της AT&T, που υποστηρίζουν πως η νέα υπηρεσία της T-Mobile (σε συνεργασία με τη Starlink της SpaceX) θα παρεμποδίσει τις δικές τους προσπάθειες, η T-Mobile και η Starlink συνεχίζουν ακάθεκτες το λανσάρισμα και την ανάπτυξη της δορυφορικής τους υπηρεσίας, T-Satellite.
T-Satellite
Η νέα δορυφορική υπηρεσία της T-Mobile σε συνεργασία με τη Starlink είναι ένα πολύ ενδιαφέρον βήμα που δείχνει πώς η τεχνολογία μπορεί να γεφυρώσει τα κενά στην κάλυψη δικτύου, ειδικά σε απομακρυσμένες ή δύσκολα προσβάσιμες περιοχές. Το γεγονός ότι προσφέρει πρόσβαση σε μηνύματα (και αργότερα σε δεδομένα) μέσω δορυφόρου, χωρίς να περιορίζεται μόνο στους πελάτες της T-Mobile, ανοίγει τον δρόμο για ευρύτερη χρήση και καινοτομία.
Δείτε επίσης: Το HMD OffGrid επιτρέπει απευθείας σύνδεση με δορυφόρους
Ωστόσο, είναι ακόμα νωρίς για να εκτιμήσουμε πόσο αποτελεσματική και αξιόπιστη θα είναι στην πράξη, ειδικά όσον αφορά την ποιότητα σύνδεσης και την υποστήριξη εφαρμογών. Επίσης, οι αντιδράσεις από ανταγωνιστές όπως η Verizon και η AT&T δείχνουν πως ο ανταγωνισμός στην αγορά δορυφορικών υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας αναμένεται να ενταθεί.
Συνολικά, πρόκειται για μια υποσχόμενη εξέλιξη που μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα στην κάλυψη και τη συνδεσιμότητα και περιμένουμε με ενδιαφέρον να δούμε την υλοποίηση και την ανταπόκριση των χρηστών.
Πηγή: www.theverge.com
You are receiving this email because you subscribed to this feed at https://blogtrottr.com
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
https://blogtrottr.com/unsubscribe/nfz/3xfHTz