Το Spotify προσπαθεί να μοιάσει περισσότερο στο YouTube
secnews.gr
IT Security News, Gadgets, Tweaks for Geeks and More
Το Spotify προσπαθεί να μοιάσει περισσότερο στο YouTube
https://www.secnews.gr/649674/spotify-prospathei-moiasei-perissotero-youtube/
May 29th 2025, 17:22
by Absenta Mia
Το Spotify καθιέρωσε το όνομά του ως η απόλυτη εφαρμογή για streaming μουσικής, όμως πρόσφατα η εταιρεία έχει αλλάξει στρατηγική, στρεφόμενη περισσότερο προς τα podcasts και τα βίντεο, όπως το YouTube. Πλέον, εντείνει ακόμη περισσότερο την έμφαση στο βίντεο, ενσωματώνοντάς το στην αρχική οθόνη – μια κίνηση που ενδέχεται να θεωρηθεί υπερβολική.
Δείτε επίσης: Το Spotify δοκιμάζει έναν νέο τρόπο για ανακάλυψη μουσικής
Όπως ανακοινώθηκε χθες, η νέα ενημέρωση φέρνει προτάσεις για βίντεο podcasts κοντά στην κορυφή της αρχικής οθόνης, ακριβώς κάτω από τις συντομεύσεις του χρήστη. Αξίζει να σημειωθεί πως δεν πρόκειται απλώς για ένα widget με το τελευταίο επεισόδιο του αγαπημένου σας podcast, αλλά για μια ροή περιεχομένου ανακάλυψης νέων βίντεο podcasts, "επιλεγμένων για εσάς". Η Spotify υποστηρίζει ότι «τα πρώτα σχόλια δείχνουν ότι περισσότεροι χρήστες αλληλεπιδρούν, αποθηκεύουν και δηλώνουν ότι τους αρέσουν, κάτι που υποδεικνύει πως ανακαλύπτουν νέες εκπομπές που τους ενδιαφέρουν».
Ωστόσο, αρκετοί χρήστες στο Reddit έχουν εκφράσει τη δυσαρέσκειά τους για την αλλαγή. Τα παράπονα κυμαίνονται από την άποψη ότι «το Spotify προσπαθεί να γίνει μια εφαρμογή για τα πάντα», έως και τις δυσκολίες διαχείρισης του χρόνου οθόνης για εφήβους λόγω της μετάβασης σε ένα μοτίβο τύπου YouTube. Επιπλέον, υπάρχει και ο υπαρκτός κίνδυνος ο αλγόριθμος να προτείνει κατά λάθος ακατάλληλο περιεχόμενο, καθώς η εταιρεία έχει επανειλημμένως αποτύχει να εντοπίσει υλικό για ενηλίκους που ανεβαίνει ξανά στην πλατφόρμα.
Δείτε ακόμα: Χρήστες του Spotify Premium ακούνε διαφημίσεις – τι λέει η εταιρεία
Η στρατηγική του Spotify με επίκεντρο το βίντεο έχει οδηγήσει και στην επέκταση του συστήματος σχολίων, με την εισαγωγή συζητήσεων (threads). Η ιδέα είναι να διευκολυνθεί η αλληλεπίδραση των δημιουργών με το κοινό τους, όμως το τελικό αποτέλεσμα θυμίζει ανησυχητικά το περιβάλλον χρήστη του YouTube. Κάτω από τα σχόλια, υπάρχει μια επιπλέον ενότητα που εμφανίζει συνδέσμους προς άλλο περιεχόμενο που αναφέρθηκε στο επεισόδιο, όπως άλλα podcasts, μουσική, ακουστικά βιβλία και άλλα.
Το Spotify προσπαθεί να μοιάσει περισσότερο στο YouTube
Παράλληλα, το Spotify πρόσθεσε μια νέα καρτέλα «Ακολουθείτε» (Following) στην ενότητα podcasts της αρχικής οθόνης. Εκεί εμφανίζονται τα τελευταία επεισόδια από τα podcasts που ακολουθείτε, με χρονολογική σειρά. Η νέα αυτή λειτουργία αντικαθιστά τη λίστα «Νέα Επεισόδια» (New Episodes), αλλά φαίνεται πως λείπουν ορισμένα βασικά χαρακτηριστικά. Για παράδειγμα, χρήστες αναφέρουν ότι δεν είναι πλέον δυνατή η απόκρυψη επεισοδίων ή η σήμανσή τους ως ολοκληρωμένα, κάτι που ήταν διαθέσιμο στην προηγούμενη λίστα.
Δείτε επίσης: Κατάχρηση του Spotify για προώθηση πειρατικού λογισμικού, game cheats
Παρά τις επικρίσεις αυτές, η Spotify συνεχίζει να αναπτύσσεται με εντυπωσιακούς ρυθμούς και να μοιάζει με το YouTube. Στην τηλεδιάσκεψη για τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου, που πραγματοποιήθηκε νωρίτερα αυτόν τον μήνα, η εταιρεία ανακοίνωσε την προσθήκη πέντε εκατομμυρίων νέων συνδρομητών Premium — η μεγαλύτερη αύξηση από το 2020 — ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό συνδρομητών στους 268 εκατομμύρια.
Πηγή: androidauthority
You are receiving this email because you subscribed to this feed at https://blogtrottr.com
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
https://blogtrottr.com/unsubscribe/nfz/3xfHTz
IT Security News, Gadgets, Tweaks for Geeks and More
Το Spotify προσπαθεί να μοιάσει περισσότερο στο YouTube
https://www.secnews.gr/649674/spotify-prospathei-moiasei-perissotero-youtube/
May 29th 2025, 17:22
by Absenta Mia
Το Spotify καθιέρωσε το όνομά του ως η απόλυτη εφαρμογή για streaming μουσικής, όμως πρόσφατα η εταιρεία έχει αλλάξει στρατηγική, στρεφόμενη περισσότερο προς τα podcasts και τα βίντεο, όπως το YouTube. Πλέον, εντείνει ακόμη περισσότερο την έμφαση στο βίντεο, ενσωματώνοντάς το στην αρχική οθόνη – μια κίνηση που ενδέχεται να θεωρηθεί υπερβολική.
Δείτε επίσης: Το Spotify δοκιμάζει έναν νέο τρόπο για ανακάλυψη μουσικής
Όπως ανακοινώθηκε χθες, η νέα ενημέρωση φέρνει προτάσεις για βίντεο podcasts κοντά στην κορυφή της αρχικής οθόνης, ακριβώς κάτω από τις συντομεύσεις του χρήστη. Αξίζει να σημειωθεί πως δεν πρόκειται απλώς για ένα widget με το τελευταίο επεισόδιο του αγαπημένου σας podcast, αλλά για μια ροή περιεχομένου ανακάλυψης νέων βίντεο podcasts, "επιλεγμένων για εσάς". Η Spotify υποστηρίζει ότι «τα πρώτα σχόλια δείχνουν ότι περισσότεροι χρήστες αλληλεπιδρούν, αποθηκεύουν και δηλώνουν ότι τους αρέσουν, κάτι που υποδεικνύει πως ανακαλύπτουν νέες εκπομπές που τους ενδιαφέρουν».
Ωστόσο, αρκετοί χρήστες στο Reddit έχουν εκφράσει τη δυσαρέσκειά τους για την αλλαγή. Τα παράπονα κυμαίνονται από την άποψη ότι «το Spotify προσπαθεί να γίνει μια εφαρμογή για τα πάντα», έως και τις δυσκολίες διαχείρισης του χρόνου οθόνης για εφήβους λόγω της μετάβασης σε ένα μοτίβο τύπου YouTube. Επιπλέον, υπάρχει και ο υπαρκτός κίνδυνος ο αλγόριθμος να προτείνει κατά λάθος ακατάλληλο περιεχόμενο, καθώς η εταιρεία έχει επανειλημμένως αποτύχει να εντοπίσει υλικό για ενηλίκους που ανεβαίνει ξανά στην πλατφόρμα.
Δείτε ακόμα: Χρήστες του Spotify Premium ακούνε διαφημίσεις – τι λέει η εταιρεία
Η στρατηγική του Spotify με επίκεντρο το βίντεο έχει οδηγήσει και στην επέκταση του συστήματος σχολίων, με την εισαγωγή συζητήσεων (threads). Η ιδέα είναι να διευκολυνθεί η αλληλεπίδραση των δημιουργών με το κοινό τους, όμως το τελικό αποτέλεσμα θυμίζει ανησυχητικά το περιβάλλον χρήστη του YouTube. Κάτω από τα σχόλια, υπάρχει μια επιπλέον ενότητα που εμφανίζει συνδέσμους προς άλλο περιεχόμενο που αναφέρθηκε στο επεισόδιο, όπως άλλα podcasts, μουσική, ακουστικά βιβλία και άλλα.
Το Spotify προσπαθεί να μοιάσει περισσότερο στο YouTube
Παράλληλα, το Spotify πρόσθεσε μια νέα καρτέλα «Ακολουθείτε» (Following) στην ενότητα podcasts της αρχικής οθόνης. Εκεί εμφανίζονται τα τελευταία επεισόδια από τα podcasts που ακολουθείτε, με χρονολογική σειρά. Η νέα αυτή λειτουργία αντικαθιστά τη λίστα «Νέα Επεισόδια» (New Episodes), αλλά φαίνεται πως λείπουν ορισμένα βασικά χαρακτηριστικά. Για παράδειγμα, χρήστες αναφέρουν ότι δεν είναι πλέον δυνατή η απόκρυψη επεισοδίων ή η σήμανσή τους ως ολοκληρωμένα, κάτι που ήταν διαθέσιμο στην προηγούμενη λίστα.
Δείτε επίσης: Κατάχρηση του Spotify για προώθηση πειρατικού λογισμικού, game cheats
Παρά τις επικρίσεις αυτές, η Spotify συνεχίζει να αναπτύσσεται με εντυπωσιακούς ρυθμούς και να μοιάζει με το YouTube. Στην τηλεδιάσκεψη για τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου, που πραγματοποιήθηκε νωρίτερα αυτόν τον μήνα, η εταιρεία ανακοίνωσε την προσθήκη πέντε εκατομμυρίων νέων συνδρομητών Premium — η μεγαλύτερη αύξηση από το 2020 — ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό συνδρομητών στους 268 εκατομμύρια.
Πηγή: androidauthority
You are receiving this email because you subscribed to this feed at https://blogtrottr.com
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
https://blogtrottr.com/unsubscribe/nfz/3xfHTz