Πώς η επαυξημένη πραγματικότητα αλλάζει το ηλεκτρονικό εμπόριο

SecNews.gr
IT Security News, Gadgets, Tweaks for Geeks and More

Πώς η επαυξημένη πραγματικότητα αλλάζει το ηλεκτρονικό εμπόριο
https://www.secnews.gr/644636/pos-epauksimeni-pragmatikotita-allazei-ilektroniko-emporio/
Mar 30th 2025, 15:00
by Digital Fortress

Η Επαυξημένη Πραγματικότητα (Augmented Reality – AR) αλλάζει δραστικά τον τρόπο με τον οποίο ψωνίζουμε, μεταμορφώνοντας το ηλεκτρονικό εμπόριο και τις φυσικές αγορές. Με τη χρήση του AR, οι καταναλωτές μπορούν να δουν τα προϊόντα σε πραγματικό περιβάλλον πριν τα αγοράσουν, κάτι που βελτιώνει την εμπειρία αγορών και μειώνει την αβεβαιότητα που συνοδεύει συχνά το online shopping.
Δείτε επίσης: Επαυξημένη vs εικονική πραγματικότητα: Τι προσφέρουν


Πώς η Επαυξημένη Πραγματικότητα επηρεάζει το ηλεκτρονικό εμπόριο
1. Δοκιμή προϊόντων πριν την αγορά
Η επαυξημένη πραγματικότητα επιτρέπει στους χρήστες να βλέπουν πώς θα φαίνεται ένα προϊόν στο χώρο τους ή πάνω τους μέσω του κινητού τους. Έτσι, μπορούν να αποφασίσουν πιο σωστά αν θα προχωρήσουν στην αγορά του εν λόγω προϊόντος. Ευτυχώς πολλά sites ενσωματώνουν αυτή την τεχνολογία και επιτρέπουν στους χρήστες να κάνουν τέτοιες δοκιμές. Για παράδειγμα, μπορεί κάποιος να δει πώς του πηγαίνει ένα ρούχο ή ποια απόχρωση make up ταιριάζει καλύτερα στην επιδερμίδα του. Επίσης, μπορεί να δει αν κάποιο έπιπλο ταιριάζει καλά στον χώρο του.
2. Διαδραστικές Συσκευασίες & AR Marketing
Κάποιες εταιρείες προσθέτουν QR codes ή AR markers στις συσκευασίες προϊόντων, δίνοντας στους χρήστες πληροφορίες, οδηγίες ή ακόμα και διαδραστικό περιεχόμενο.
Δείτε επίσης: Επαυξημένη πραγματικότητα: Αποτελεί τελικά το μέλλον;
3. Βελτίωση της Εμπειρίας Πελάτη & Λιγότερες Επιστροφές
Με την επαυξημένη πραγματικότητα, οι καταναλωτές που επιλέγουν το ηλεκτρονικό εμπόριο, μπορούν να πάρουν πιο σωστές αποφάσεις, μειώνοντας τις επιστροφές προϊόντων. Αυτό είναι ένα σύνηθες πρόβλημα, γιατί όταν ψωνίζουμε διαδικτυακά δεν ξέρουμε αν μας αρέσει κάτι πραγματικά πάνω μας ή στο σπίτι μας.
Το μέλλον της επαυξημένης πραγματικότητας στο εμπόριο
Αναμένεται ότι το AR θα ενσωματωθεί περισσότερο στο ηλεκτρονικό εμπόριο ή ακόμα και στα φυσικά καταστήματα:
• Μεγαλύτερη χρήση AR σε φυσικά καταστήματα με smart mirrors & διαδραστικές βιτρίνες.
• Προσαρμοσμένες εμπειρίες αγορών με βάση τις προτιμήσεις του χρήστη.
• AR στο Metaverse & Web3, όπου οι χρήστες θα ψωνίζουν σε εικονικά καταστήματα σαν να είναι πραγματικά.
Δείτε επίσης: Επαυξημένη πραγματικότητα και ασφάλεια στον κυβερνοχώρο


Η επαυξημένη πραγματικότητα μετατρέπει το shopping σε διαδραστική και πιο προσωπική εμπειρία, αλλάζοντας τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τις online αγορές. Ωστόσο, για να είναι αποτελεσματικό το AR, πρέπει να ενσωματωθεί απρόσκοπτα στη συνολική εμπειρία του πελάτη. Τα εργαλεία AR πρέπει να είναι εύκολα προσβάσιμα σε όλες τις συσκευές. Η διεπαφή θα πρέπει να είναι φιλική προς το χρήστη, και να απαιτεί ελάχιστη προσπάθεια για την αλληλεπίδραση.
Αξιοποιώντας την ανάλυση δεδομένων και τις πληροφορίες πελατών, τα brands μπορούν να προσαρμόσουν τις εμπειρίες AR σε μεμονωμένους χρήστες. Μια εφαρμογή AR, για παράδειγμα, θα μπορούσε να προτείνει προϊόντα με βάση τις προηγούμενες αγορές του χρήστη και να αλλάζει με βάση τα ενδιαφέροντα του χρήστη. Αυτό το επίπεδο εξατομίκευσης ενισχύει την εμπειρία του πελάτη.



You are receiving this email because you subscribed to this feed at https://blogtrottr.com
If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe here:
https://blogtrottr.com/unsubscribe/nfz/3xfHTz
Σχόλια
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από το Google για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookie.